Offert

Just nu händer inte så mycket. Vi inväntar den sista offerten innan vi skall ta det slutgiltiga
beslutet om vem som skall bygga vårt hus. Vi har nu i alla fall fått in en offert från den andra
lösvirkesbyggaren. Nu återstår den tredje och sista. Sedan har vi ju alla prefabofferter att ta
hänsyn till också. En sak vet vi. Det har varit mycket lärorikt, den här resan med alla kontakter
vi haft med diverse byggare. Återkommer förhoppningsvis i slutet av veckan med mer information.

Tills dess, skotta på!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Åååå...spännande spännande! Nu längtar jag till Lördag så jag får träffa er båda! =) Sen är det ju en toppen helg nästa vecka oxå =D

2010-03-04 @ 10:58:35
URL: http://virusmaria.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hahah, ni är helt underbara! :D Hade verkligen inte viljat fara någonstans med några andra än er. Bara tanken på att jag får äran att fara dit med er gör mig helt tokigt glad och säker på att resan kommer bli awesome! <3



Som sagt; Ni är bäst!! Många pussar & kramar!

2010-03-06 @ 14:25:40
URL: http://popkatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0