i am fake! you f*cking gay!

Igår (fredag) lyckades jag reta upp en försäljare som sålde kopior av märkesparfymer, ex. Armani, Hugo Boss m.m. Jag förklarade att jag betalar inte 35USD för en flaska som är en kopia. Inte ens 20USD som han själv prutade ned det till. Då är det inte parfymen som är fake längre utan jag...!
Eh? Hallå? Jag står där med Calvin Klein väska, Kenneth Cole skor, Armani piké (allt äkta - köpt i designermärkenas egna affärer) och han påstår att MOI är fake? No no no...
Dessutom är jag en f*cking gay...  ah det fick han rätt i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: lilla m

Haha, om det hade funnits en så'n där like-button här som på Facebook skulle jag ha använt den nu. Men jag får väl bara skratta lite istället :).

2010-10-13 @ 22:16:02
URL: http://www.byggerhus.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0